Ταξίδι στην φιλόξενη Ιορδανία!

2018-10-22

Καλώς σας βρήκα φίλοι μου....μόλις χθες γυρίσαμε με τον φίλο και συνταξιδιώτη Μπάμπη από την Ιορδανία και ανυπομονώ να μοιραστώ μαζί σας την εμπείρια μας! Για όσους επιθυμούν παραπάνω πληροφορίες μπορούν να μας στείλουν μήνυμα στην σελίδα μας στο Facebook -  TravelSIF μεγάλη μας χαρά να σας βοηθήσουμε!

Δεν θα έλεγα ότι η Ιορδανία ήταν μέσα στα αρχικά ταξιδιωτικά μου σχέδια ,όμως αποδείχτηκε ως ένας ξεχωριστός προορισμός. Όπως πάντα θα σας γράψω χρήσιμες πληροφορίες και τις προτάσεις μας για διαμονή και δραστηριότητες καθώς και τι να προσέξετε για να μην σας πιάσουν αδιάβαστους!!

Τα εισιτήρια κλείστηκαν με Royal Jordanian με απευθείας πτήση από Αθήνα για Αμμάν με 277€ τιμή που δεν ήταν καλή καθότι μετά από λίγες μέρες έβγαλε η Ryanair πτήσεις προς Άκαμπα σε πολύ καλές τιμές,οπότε όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να ακολουθήσει το πρόγραμμα μας σε αντίθετη πορεία.

Φτάσαμε λοιπόν στο αεροδρόμιο του Αμμάν μεσημέρι Κυριακής όπου εκεί μας περίμενε ο φίλος Ahmad τον οποίο είχα γνωρίσει διαδικτυακά και προσφέρθηκε να μας πάρει απ'το αεροδρόμιο, καθώς και ο ταξιτζής που θα μας πήγαινε την επόμενη μέρα το πρωί στην Wadi Musa (Πέτρα),ο οποίος μας ζήτησε να του πάρουμε κάποια τσιγάρα από το Duty Free λόγω καλύτερης τιμής και μας έδωσε τα χρήματα σε δηνάρια οπότε και δεν χρειάστηκε να αλλάξουμε χρήματα για αρχή. [1 δηνάριο JD = 1,20 ευρώ - Οκτώβριος 2018]

Να πω ότι είχαμε βγάλει την Jordan pass με δύο μέρες(75 δηνάρια) στην Πέτρα κάτι που προτείνω γιατί σας συμφέρει οικονομικά καθώς περιέχει και την βίζα .Διαβάστε αναλυτικά τις τιμές και τι περιλαμβάνει η  Jordan pass εδώ.!!!

Φτάσαμε σε 45 λεπτά περίπου στο κέντρο της πόλης από το αεροδρόμιο μαζί με την κίνηση που στο κέντρο ήταν αρκετή. Είχαμε κλείσει την πρώτη βραδια στο ξενοδοχείο Boutique hotel Amman στο κέντρο(Downtown) με κόστος για ένα κρεβάτι σε κοιτώνα 8€ όμως δεν το προτείνω,εκτός και αν είναι για ένα βράδυ.

Στο ξενοδοχείο μας περίμενε ένας ντόπιος ξεναγός που μιλάει Ελληνικά λόγω των σπουδών του στην Ελλάδα ο Saleem Sbitani ( What's App number +962799230804 ) και κάναμε μαζί του την πρώτη γνωριμία μας με την πόλη, λέγοντας μας μερικά ιστορικά στοιχεία της πόλης που υπήρξε μία από τις δέκα πόλεις του Μεγάλου Αλεξάνδρου με το όνομα Φιλαδέλφεια. Με όμορφη αίσθηση του χιούμορ και πολυετή εμπειρία στην χώρα νομίζω θα φανεί ιδαίτερα χρήσιμος σε όσους επιθυμούν να μάθουν ιστορικές πληροφορίες για την πόλη αλλά και τα καλύτερα στέκια της.
Είχαμε μία όμορφη συζήτηση για την πολυπολιτισμικότητα της χώρας που αριθμεί περίπου 10 εκατομμύρια κατοίκους με ένα μεγάλο ποσοστό να έχει καταγωγή από τα εδάφη της Παλαιστίνης που έχει καταλάβει το γειτονικό Ισραήλ, τους Σύριους που λόγω πολέμου έχουν αυξηθεί και πολλούς οικονομικούς μετανάστες από την Αίγυπτο.

Ως καλοσώρισμα μας κέρασε ένα υπέροχο γλυκό που δεν πρέπει να χάσετε το κιουνεφέ από το διάσημο ζαχαροπλαστείο Habibah sweets. Ένα γλυκό το οποίο έχει καταγωγή από την Παλαιστίνη και διαφέρει κατά πολύ από αυτό που πιθανόν έχετε δοκιμάσει στην Κωνσταντινούπολη, για την ακρίβεια, σας διαβεβαιώνω ότι είναι κάτι διαφορετικό, σιροπιασμένο και με ένα λευκό τυρί στην μέση που ταιριάζει υπέροχα.[Μισό κιλό 1,4 δηνάρια]

Είχε πάει 18:30 και καθώς είχε κλείσει το Ρωμαϊκό θέατρο που είχαμε στο πρόγραμμα να δούμε το αφήσαμε καθώς κλείνει στις 18:00. Αποχαιρετήσαμε τον ξεναγό έξω από το εστιατόριο του Hashem όπου καθίσαμε για να φάμε το περίφημο χούμους, φαλάφελ και Ful (πουρές κουκιά με λάδι ) με αραβικές πίτες και τσάι με κόστος 7 δηνάρια. Ιδιαιτερα δημοφιλές εστιατόριο και για τους ντόπιους χωρίς μενού παρά μόνο τα συγκεκριμένα πιάτα συν σαλάτες και πατάτες. Μείναμε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι και το προτείνω ανεπιφύλακτα.

Έπειτα για να κλείσει ιδανικά η πρώτη μέρα του ταξιδιού μας πήγαμε στο κοντινό Jafra Cafe για ναργιλέ εξαιρετικής ποιότητας (Jafra flavour) με συνοδεία παγωμένης λεμονάδας με μέντα και με ωραία ατμόσφαιρα με ντόπιους. Εδώ παρατήρησα ότι ο λογαριασμός μας ήρθε 19,5 Δηνάρια(2 ναργιλέδες και δύο ροφήματα) αντί 15 με βάση τις τιμές στο μενού γιατί προφανώς οι φόροι δεν αναγράφονται,οπότε ας το έχετε στα υπόψιν.

Εδώ θα δείτε και κοπέλες με μοντέρνο ντύσιμο να κάνουν τον ναργιλέ τους κάτι που δεν θα συναντήσετε πουθενά αλλού στην χώρα εκτός βέβαια από την τουριστική Άκαμπα. Για τους νεαρούς ταξιδιώτες με διάθεση για φλερτ,μεγάλη προσοχή που θα ρίξετε τα δίχτυα σας γιατί το να πειράξεις την κοπέλα κάποιου θα σας φέρει σοβαρά προβλήματα!!

Μετά από μία ώρα είχα ζαλιστεί τόσο πολύ που ήταν ότι πρέπει για να κοιμηθώ άνετα ξεχνώντας ότι στο δωμάτιο δεν κλείνει η πόρτα και είχαμε βάλει μια καρέκλα από πίσω!😂😂😂Είναι αυτό που λένε καμιά φορά οι παππούδες μας: κοιμόμασταν με ανοιχτές τις πόρτες.

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.