Ταξίδι στην φιλόξενη Ιορδανία!

2018-10-22

Αφού πήραμε δυνάμεις ξεκινήσαμε την κάθοδο που ήταν πολύ πιο εύκολη και το δροσερό αεράκι που φυσούσε έκανε την πεζοπορία μας ιδανική οπότε και θεωρώ τον Οκτώβριο ιδανικό μήνα για την επίσκεψη σας στην χώρα.

Κατεβαίνοντας και αφού είχαμε δυνάμεις συνεχίσαμε για το μονοπάτι με την θέα από ψηλά στο Θησαυροφυλάκιο,το λεγόμενο Al-Khubtha trail. Όταν ζητάτε πληροφορίες για μονοπάτια να μην τους λέτε ψάχνω το πράσινο για παράδειγμα μονοπάτι αλλά το 'treasury view point'.

Ομολογώ ότι το συγκεκριμένο μου φάνηκε πιο κουραστικό και είχε πολλά σκαλοπάτια. Ξεκινάει διπλα από τους βασιλικούς τάφους και έχει σχετική πινακίδα που σας το δείχνει ως Al Khubtha trail.

Μετά από μια δύσκολη πορεία και ένα μονοπάτι που δεν είναι δυνατόν να χαθείτε φτάσαμε στο σημείο που υπάρχει και ένα καφέ που θα πρέπει να μπείτε μέσα να πιείτε κάτι για σας αφήσει ο ιδιοκτήτης να βγάλετε τις φωτογραφίες σας. Είναι από τα πραγματα που με εξοργίζουν προσωπικά αλλά η θέα ήταν τόσο μαγευτική που δεν ήθελα να ασχολήθω με τα 2 δηνάρια για ένα αναψυκτικό που μετά από τόση προσπάθεια χρειαζόταν.

Για όσους έχουν και δεύτερη μέρα στην Πέτρα προτείνω να έρθετε το πρωί εδώ ψηλά καθώς διάβασα ότι στις 08:00 πέφτει ο ήλιος στο θησαυροφυλάκιο και είναι υπεροχα για φωτογραφίες.

Όταν κατεβήκαμε από εκεί ψηλά ήμασταν αρκετά κουρασμένοι αλλά και ενθουσιασμένοι με τα όσα είχαν δεί τα μάτια μας.Στις 17:00 θα ερχόταν το λεωφορείο για να μας πάει στο ξενοδοχείο και ήμασταν στην ώρα μας για να προλάβουμε να κανουμε ένα μπάνιο να ξεκουραστούμε λίγο και να ετοιμαστούμε για το 'Petra by night' που γίνεται κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Πέμπτη και ανοίγει η είσοδος στις 20:30 και τελειώνει στις 22:30. Βγάλαμε εισιτήριο με 17 δηνάρια από το ξενοδοχείο που θα μας έκανε και την μεταφορά και δώσαμε και 5 δηνάρια για το βραδινό μας εκεί που ήταν με μπουφέ και ήταν εξαιρετικό.

Φτάνοντας στην είσοδο αρχίζουν τα κεριά που έχουν τοποθετηθεί σε όλη την διαδρομή [1500 λένε τον αριθμό] και θα σας οδηγήσουν σε μια όμορφη ατμόσφαιρα μέσα στο φαράγγι και τέλος στο θησαυροφυλάκιο που είναι πανέμορφο και την νύχτα,όμως για να πουμε και την αλήθεια τα 17 δηνάρια είναι υπερβολικό ποσό. Καθίσαμε κάτω σε χαλιά που είχαν τοποθετηθεί και ενώ εμείς ήμασταν στην ώρα μας ο κόσμος ερχόταν μέχρι και τις 21:30!!

Αυτό είναι βέβαια και αποτέλεσμα του ότι δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των επισκεπτών και βρέθηκαν άνθρωποι να μην υπαρχει χώρος να καθίσουν,με αποτέλεσμα να δημιουργειται μια οχλαγωγία που χαλούσε την ατμόσφαιρα. Οταν επιτέλους άρχισε το σόου έπαιξαν κάποια παραδοσιακή μουσική και στη συνέχεια ένας συμπαθητικός κύριος μας διηγήθηκε μια ιστορία σαν παραμύθι που ήταν όμορφη. Εκεί ήταν και το ομορφότερο σημείο όπου έριξαν πολύχρωμους προβολείς στο μνημείο και πήραν φωτιά οι φωτογραφικές μηχανές.

Έτσι τελείωσε η πρώτη μας μέρα στην Πέτρα και όντας ενθουσιασμένοι πήγαμε για ύπνο καθώς το πρωί θα ξυπνούσαμε νωρίς για να αποφύγουμε τον πολύ κόσμο.

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.